Min nya bästa vän!

Nässprayen <3
Idag va vi o cyklade med klassen o sammanlagt så cyklade vi ca 26 km typ :o skit jobbigt o + så cyklade vi en omväg också xD
Sen så när vi va framme där vi skulle bada så hoppade jag i o fick näsblod :( tror det va för att när jag är förkyld i "snörvlar" hela tiden så brukar jag få det :/
Så jag gick ju upp osv sen så badade vi en gång till o då simmade vi skit långt för att komma till en ö xD när vi va framme så va jag super trött (hatar att simma men älskar att bada 8D)
Sen va man ju såklart tvungen att cykla tbx xD fick ta lite hjälp av min kompis... När vi kom till bryggan igen o jag gick upp så kändes det som om att jag skulle svimma men det försvann men då märkte jag att jag va helt brun av det äckliga vattnet så jag va tvungen att hoppa i igen o ta bort det så då blev jag ju ännu tröttare sen så skulle vi ju cykla hem också xD det började små regna :/
När jag kom hem fick jag näsblod igen -.- så alltså borde jag kanske inte badat för jag va ju förkyld... Heheh xD så nu är min nässpray min bästa vän :3
(På bilden syns inte ön så mycket men ändå)
(Min kompis gjorde en super fin fiskbensfläta)


Kommentarer
Postat av: DumbleKossan Youre Bajjb!

Hej bajjb<3!
Sorry om jag kommenterar, du tycker säkert det är pinsamt o jag skämmer ut dig för dina vänner o så.. Så jag ska bara säga en liten sanbbis här sen ska jag lämna dajj ifred :3
Det ser exakt ut som där jag tältade haha xD Vad hete badet? :)

/DumleKooossan<3

Svar: Hej :Dgör inget o du e int pinsam! kommentera hur myckt du vill :3
haha okej XD badet heter Vägla o tror inte du har varit där eftersom det är väldigt öde där XD
Amanda

2013-07-09 @ 22:26:59
URL: http://DumleKossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0