Ny klippt :D

För en stund sen så klippte jag mig :3
Tippade det dock bara men det blev ca 5 cm kortare :( jag som sparar till långt hår xD
Före o efter bild kommer (när jag har lockigt hår= före bild, platt hår=efterbild)
Idag va sista dagen på ridskolan också, vi hade elevensval alltså att eleverna får välja vad de vill göra o vi valde terrängbanan så vi hoppade där o jag valde tydligen fel häst för han va hyper o o hoppade typ runt som en galning o galopp istället för trav osv, hel spänd sen höll han på att stegra en gång 0.0 men jag satt kvar hela tiden o jag är stolt :D
(M-ziki hette hästen jag red, bild kommer)
Men nu ska jag duscha, tjenixen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0